Uppdaterad

Blondes have more fun, right Elisabeth?


Idag nådde skolan ett nytt lågvattenmärke när vi skulle rollspela ett nämndespel. Gud i himlen. Han som var nämndordförande ÄR det på RIKT så han var ju rätt tänd på idén. Dock ingen annan.
Jag fick va centerpartist och det var ju fint iofs för efteråt kunde ju mina allianskompisar och jag bada i bastubaljan hela kvällen.

Resten av dagen spenderades med tentaplugg och ett hbt-seminarum i sällskap med finaste Emily.

Imorrn har vi uppföljningssamtal på dagis och sedan ska jag träffa mina, förhoppningsvis blivande praktikhandledare och därefter följer... tentaplugg (nu blir det ju rättt tjatigt om det en tid framöver).

Saknar min Mo. Han sover nu. Har inte sett hans fina ansikte sen kl 9 imorse. Sötgröten.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag ääääälskar när jag nämns i folks bloggar! Allt tjat är värt det! :)

/Blondin

2008-05-12 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0