senaste nytt

bloggen byter plats: flygarn goes live


God tur.

periodare

Sån är jag.

Just nu är mami, nisse och robin här och hälsar på. Igår åkte vi ÄNTLIGEN paddan. En dröm som jag haft i fem års tid. Dock så var det högt vatten och den kunde inte ta dess vanliga rutt. Attans. Nu måste jag ju åka den igen. På riktigt liksom.

Kl är nu 06.08 och jag har redan vart uppe en timme. Blä. blä. blä.

ville bara säga att jag är tillbaka. Och nu ska det bli blogga av.






Jag ger er bilder:



Titta vilket långt hår gossen fått!



Trädgårdsmästaren i full fart



En mamma i solen



Bad i poolen


Familjebild med farmora

That's it for now.

fantastiska födelsedag!

TACK!

Allt jag önskade och ännu lite till.





---

Ska också återkomma snart med bilder och ett riktigt inlägg. PUSS.

RSS 2.0