Morris & maten

Jag ÄLSKAR när min son äter.

Han hade visst ätit bra på dagis - fyllda auberginrullar med fransk potatissallad.

Väl hemma åt han en banan ute på gården. Inne, i väntan på maten åt han typ sex-sju stycken körsbärstomater skurna i bitar, ett antal ärtor, ett halvt äpple sen åt han en redig bit hemlagad lasagne med spenat, morot och qournfärs och SEN åt han upp resten av äpplet.

Dagen är inte slut ännu.

Jag älskar det.



Såhär kan det se ut när Morpan äter/dricker smoothie. Nu har han dock fått en ny stol för stora barn.

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Morbror K

Vilken sötnos han är och vilken skön avslappnad stil han har när han äter..

2008-05-25 @ 16:57:51
URL: http://sno.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

Precis! Önskar att jag också fick ha foten på bordet när jag äter.

2008-05-25 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0