Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Min andra morsdag blev en mycket mycket fin dag som innehöll scones, fin-fint sällskap, köpcentrat 421, picnick (?) i redbergsparken med grillat på menyn, mycket prat med finaste Morpan. Nu är jag nöjdare än nöjdast och tröttare än tröttast (min dag började kl 5).

Ringde även och tackade och grattade min fantastiska mamma på morsdagen. Jag är henne evigt tacksam för att hon bar mig i nio månader, födde ut mig, ammade mig, gick upp med mig i ottan (även jag var visst väldigt morgonpigg som barn) och för allt annat som hon gjort för mig. TACK MAMMA!

Imorrn och resten av veckan så är det intensivt tentaskrivande. Det är helt enkelt bara att ta sig i kragen.

Jo, det blir inga bilder idag. Kameran står oladdad och har så gjort i några veckor vilket innebär att vi inte har tagit några kort. Bättring! jag vet.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: mamma

Och jag måste tacka min fantastiska dotter för att hon blev som hon blev, så duktig och söt och säkert en fantastisk mamma till lilla Morpan.

2008-05-25 @ 21:10:10
Postat av: Mia

Har också haft en alldeles fantastisk morsdag. Presenter på sängen, arbete mellan 11 och 15.30. Snabbshopping på ½ priset, skridskor, inför hockeyskolan, trädgårdsarbete, grillning, badning av smutsiga barn. Nattning! Alla somnade ovaggade, efter en dag ute i solen. Myspys med maken. Kan livet vara bättre. Fick ett hemgjort kort av Gabriel. "Har ingen present med 1000 kramar istället" Man blir rörd. Längtar till i sommar, då vi får träffa anledningen till att du firar morsdag.



Sköt om Er/kram BM Mia

2008-05-25 @ 23:10:35
Postat av: Pappa

Har också haft en alldeles fantastisk morsdag. Presenter på sängen, arbete mellan 11 och 15.30. Snabbshopping på ½ priset, skridskor, inför hockeyskolan, trädgårdsarbete, grillning, badning av smutsiga barn. Nattning! Alla somnade ovaggade, efter en dag ute i solen. Myspys med maken. Kan livet vara bättre. Fick ett hemgjort kort av Gabriel. "Har ingen present med 1000 kramar istället" Man blir rörd. Längtar till i sommar, då vi får träffa anledningen till att du firar morsdag.



Sköt om Er/kram BM Mia

2008-05-25 @ 23:11:30
Postat av: Mia

Hoppsan! Den registrerade två gånger. Inte meningen!

Fick inget lösenord 1:a gången, så jag trodde inte den tog det. Sorry!

2008-05-25 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0