Surprise! Morris ska få ett syskon!

Idag är det andra gången på några månader som någon frågar om jag ska "ha en liten till". Oh my god. Alltså jag vet att jag inte är den spädaste tjejen på jorden eller pinnsmal eller normalt smal. Lite frodig kanske. Men att fråga om jag ska ha barn?? är inte det lite over the top så att säga? Eller? Det blev i alla fall en VÄHÄHÄLDIGT nyttig middag i bästa GI-anda. Motion borde ju funka också.. men då måste man resa sig ur soffan har jag hört. Ja ja jag får fortsätta vara låtsasgravid - något gott kan ju komma ur det med. En sittplats på spårvagnen kanske.

Ge mig kärlek!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan! Skriv inte såna där rubriker! Jag hann ju bli överlycklig!

2008-03-17 @ 20:56:39
Postat av: Mia

Jag har lärt mej att passa sej noga över att uttala sej om gravidmage eller ej! Jag har gjort bort mej två gånger och det är två gånger för mycket!!!! Här bredvid mej står en 3-åring och frågar "Vad gör du mamma?" Jag svarar: "Jag skriver till Emma" "Skjivej, skjivej he, he Emma, Emma he, he" Det är en bra låttitel eller refräng. Vi längtar efter er!

2008-03-18 @ 18:07:33
Postat av: Pappa

Höll på svälja tungan när jag läste det i går,innan jag förstod att så var inte fallet.klart Morre skall ha syskon men kanske modern skall ha klart sin utb först.(kunde inte låta bli att säga detta)

2008-03-18 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0