Pic's for you



Soffan är skön efter förskolelek.



Som Morris själv säger när han vilar på kuddarna: "gos-gos"



Snyggaste 70-talslinnet fyndat på myrorna för några tior



Gladaste morsan i stan



Idag var vi ute och lekte från 8.30 till 10.30. Det var sol och vårhärligt i luften.



Världens bästa rutschkana!

Vi har haft en superhärlig helg jag och morris. (Pappan jobbade hårt i malmö). Gårdagen spenderades hos familjen P, A och A. De bor på landet utanför Borås. Vi tittade på får, hästar och katter. Vi åt gott och pratade gott och lekte gott. Men lantluften tar musten ur en så det blev ingen schlagerfinal för mig. Stupade i säng samtidigt som Morris.

Idag hängde vi mycket ute på gården. Många grannar med barn i samma ålder så det är gott. Och så bor ju världens bästa Hanna här, som på min beställning kom ut med kaffe i termos. Mysigt.

Nä, imorrn ska jag presentera b-uppsatsen för familjebehandlarna som vi har intervjuat. Lite nervigt för jag ska göra det själv och vet inte riktigt vad jag ska säga. Ja, alltså med andra ord är det så att jag måste läsa igenom den lite och sen soooova.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0