M&M

image91

I helgen är det Morpan&Mami-helg igen. Ärligt så kändes det inte helt roligt när Alex åkte igår. Vi har alla varit lite sjukliga både här och där och som bekant är ju inte min son världens bästa sovare så.. det var väl lite motigt. Men nu har vi klarat av en natt och en dag och nu är det bompa på TV vilket innebär att snart är det välling och godnatt - både för stora och små.

Har införskaffat omega3-tillskott till gossen. Ska tydligen lindra oroligheter hos små barn på natten. Håller tummarna hårt för att det ska funka litegrann iaf.

Annars har  Morpan lärt sig att säga "ha den" när han vill ha något. Gulligt i början men det kan blir rätt irri rätt fort:)
Han ska också "komma!" upp, ha "kex" och "jos" mest hela tiden. Han är smart han. Min son. Och jag är stolta stolta morsan.

Hade tänkte införskaffa en pulka idag men som tur var läste jag väderleksrapporten innan och allt ska återgå till det normala. Regn! Så där sparade vi 150spänn.

Är det någon som är sugen på häng i helgen som hör av er!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma å Kenka

Vi vill gärna hänga! Tänkte kanske åka ner lite senare och uppleva den västkustska våren. Här lär den ju dröja så vi vill tjuvstarta lite... Hoppas ni får en mysig helg!

2008-03-28 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0