Magiskt mysiga Morris

onsdagkväll
har städat sovrum, lite badrum, diskat och tvättat. Gott. Nu kan jag och skorpan trivas fint när alex åker till malmö imorrn.

Morris. Vi hade en fantastisk gung-stund efter dagis. På skolan bredvid har dom stora gungor som han absolut skulle pröva: "gunga! gunga! gunga!". Klart han fick. Och han kunde hålla i sig alldeles själv. Duktig. Det bästa var när han pekade på gungan bredvid och sa till mig: "gunga!". Så satt vi där jämte varann på varsin gunga och gungade loss i det göteborska regnet. Det var nära magiskt. Han var så glad och jag med.

Med detta får ni sova gott!

Kram till alla.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åhhh! Jag ser er framför mig!

2008-03-13 @ 08:11:55
Postat av: lill linda

så himla mysiga ni är!!

2008-03-13 @ 18:26:16
URL: http://ordetarmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0