21:27

För att man ska kunna lägga upp bilder behövs batteri i kameran. Annars stannar bilderna där liksom. Så ni får glatt (eller surt) vänta.

Älskade Toyyan låter konstigt. Förhoppningsvis pallar den ändå en tur till fantastiska Borås (som för övrigt dödade löven i play off.. sånt gillas ju!). Jag och Morpan ska hälsa på finaste finaste klasskompis från förr. Så, det är alltså bäst för Toyyan att den håller ihop.

Nu väntar jag bara på att farsgubben ska ringa (jupp, jag ringer farsan när bilen krånglar) men den där galna hockeyn måste sluta först. Sen ska jag natti natti. Jag är trött som en död guldfisk - hela tiden. Suck.


Kommentarer
Postat av: JoanCollins

Toyyan håller alltid! Nu ska det bara köpas vulkaniserande tejp så kommer den va som ny.

2008-03-14 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0