Modiga Morpan

Ja, alltså tanken var ju inte att jag skulle sluta blogga efter att jag blev ledig utan mest bli ledig men tydligen hängde dessa två ihop i mitt omedvetna:). NU ska det dock bli ändring.

Appropå rubriken: Igår hängde jag och Morris i tvättstugan. Han var lite rädd för tvättmaskinerna och sa om och om igen: -Rädd. Låter. Rädd.
Men sen så gick han ändå själv förbi dem medan jag stod och hängde upp tvätten. När han kommer tillbaka säger jag till honom:
- Du säger att du är rädd för att tvättmaskinen låter mycket men jag tycker också att du är MODIG som gick förbi tvättmaskinerna alldeles själv.
På detta fick jag inget svar. En liten stund senare kommer en granntant in och säger till Morris:
- Vad fint att du hjälper din mamma att tvätta. Så duktig du är!
Varpå Morris svarar:
- Duktig och MODIG!

Så idag har han sagt åt alla som vill lyssna att han är modig. och duktig. och modig. SÖT!



Hot (sur och poserande) mama på väg till sverigefest.



Morris pratar med mommo i telefon.

Imorrn bär det av till stugan. Yeahj! Kom och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jäklar så snygg bild! Den kommer Morpan att se när han bli äldre och tänka: Daaaaamn, vilken hot mama jag har!



Ha så mysigt i stugan! Uppdatera mera!

2008-06-10 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0