20:37



En bild på Morris i sin säng hemma. Galen. Galningen.

Han är verkligen söt. När vi kom in på coop idag satt han sig ned vid ingången, tog av sig stövlar och mössa och sa: "så!". Sen trampade han iväg. Ja, vi var ju inne så helt ute och cyklade var han ju inte. Tänk om alla skulle ta av sig skorna när man kom in på coop. Roligt! (som Morris brukar säga.)

Elisabeth min ende vän. Puss på du.

Förövrigt tycker jag att det ska ploppa ut lite bäbisar nu. Så ni som sitter inne i livmodern och häckar (ni vet vilka ni är) kom ut nu förtusan.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

jag tycker att DU ska få en bäbis! Du vet ju redan att du är en bra mamma! You GO!



Jag nöjer mig med valpen utan namn!

2008-06-17 @ 22:08:03
Postat av: Bolin

ja snacka om att jag är övervänt nu. herregud!

2008-06-18 @ 01:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0