11:06

Nu finns det nya bilder i bilddagboken - för den som är intresserad.

Jag borde skriva lite men har lite svårt att formulera ord, meningar och text med innehåll.

Vi lever skönt och gott på landet. Det är skönt att lämna alla små hemmaprojekt, måsten och göromål i stan. Här finns det såklart saker att göra också. Disken, tvätten, plocket följer ju med en var man befinner sig. Och en annan sak också PMS:en! som jag i vanlig ordning helt missade. Jag trodde att Alex blev långsammare än långsammast och smått dum i huvet över en natt. (han fattade ju antagligen på en gång) Så irritationen har varit påtaglig men NU kan det bara bli bättre!

Alex har en deg på jäsning. Färska baguetter till lunch. Mums. Sen cykeltur för hela familjen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja, jag har slutat tro på Tomas. Funderar på att följa ditt exempel och ta bort honom och Linda Lu från min länklista. Dumt att länka till folk som bara gör en besviken.



Sedan vill jag bara påpeka att jag hetsar dig att uppdatera för att du alltid har roliga saker att skriva om. Det har inte jag, därav dagens inlägg! Puzz!

2008-06-13 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0