Tisdag

Den här dagen börjar sådär av lite olika anledningar. Suck.

Jag har iaf tagit mig till vårdcentralen för att prata om min magkatarr/sår. Fick ta lite blodprov och fick medicin mot magkramper och något annat mot halsbränna. Hoppas det blir bättre. Antar att det egentligen handlar om att ändra livsstil. Inget kaffe, inget snus, ingen stress osv. Vet inte riktigt hur det ska gå ihop? Hur stressar man INTE som småbarnsförälder? Tips?

En ny rolig grej som Morris har gjort några dagar i rad nu är att när han har bajsat tittar han på en och säger: Bajs!
så svarar man: har du bajsat?
Då nickar han instämmande. Sicken grej! kanske dags att introducera pottan nu.

Ja. Idag blir det städ och tvätt hela dagen. Är otroligt opepp och vill egentligen lata mig sista två dagarna innan skolstart men vi får besök på torsdag och imorrn är hela dagen uppbokad. Suck.

Dubbelsuck. hej.

Kommentarer
Postat av: Danitra

Inget kaffe och inget snus! Mina böner går till dig!

Angående din kommentar:
Jag började plugga efter tre veckor vilket kändes jätteskönt. Jag fick inga kommenterar ansikte mot ansikte men på omvägar och på familjeliv.se

Funderar lite på att vara hemma på heltid nästa gång, det är ju flera som säger att det ska kännas bättre då - men vi får se.

2008-02-19 @ 23:16:20
URL: http://danitra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0