På begäran

I am back. Mycket nu. 8-16 dagar i skolan. Antar att det liknar ett väldigt normalt liv men för mig som bara har levt så under korta perioder av mitt liv blir detta väldigt energikrävande. Jisses, vilken trötthet som rotat sig i mig. But i am strong. Stark. Jag tänker att min pappa hade ganska rätt i ett av alla miljoner visdomsord som han citerat om och om igen under min uppväxt: man klarar dubbelt (antagligen mer min anm.) så mycket som man själv tror /.../.
I LOVE IT
I CAN DO IT
även när gossen vaknar halv fem

Nedanstående del kategoriseras bäst som äckligt stolta mamman berättar

Ord som Morpan kan:
Boll
Borta
Tittut
Mamma
pappa
Macka
Ost
Hej då
Linnea (dagiskompis)
Ida (alex syrra)
Mia (Bonusmormor och dagisfröken)
Stina (Morris mesta barnvakt)
Nisse (bonusmorfar)
Bajs
Apa
Backa
Titta
Titta här
Titta där
Morris
Kram
Buss
Lampa

Jag reserverar mig för glömda ord och för uttalet på de ovanstående:)

Imorrn kommer Keckebell mer känd som Kenneth.




Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ju inte för intet, man blir lite stolt att vara med på Morris lista. Kramisar från ett snörikt Skellefteå, som blir kvar i elitserien! Nu väntar slutspel!!!!!

2008-03-03 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0