Magsjuka i Högsbo!

En pojk kräktes på dagis idag. Hans mamma sa att han brukar stoppa fingrarna så djupt i halsen att han kräks.. så jag hoppades och hoppades att det skulle vara därför. Men ICKET!  22:05 hörde jag hulkningarna från Morpans rum.  Stackarn! Han förstår ju ingenting av de som händer. Min lilla gose.

USCH! det är så äckligt. Så nu har vi duschat, torkat, sköljt, spritat och vädrat. Imorrn blir det stora tvättdagen. Förhoppningsvis är det INTE vinterkräksjukan utan någon trevlig liten engångsmagsjuka.

Psykiskt eller inte. Min mage åker hiss. Jag känner mig yr. Suck. Tur iaf att Alex har ställt in sin tripp till Malmö imorrn.

Ska väl försöka sova en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0