Lite olika

Ursäkta min seghet i att uppdatera.

Morpan har hängt på dagis en massa i veckan och han älskar det. På måndag börjar han på riktigt. 9-14 ska han gå fram till 21 februari och sen ska han gå från 9-16 (tidigare-senare beroende på hur mina föreläsningar ligger och ev ledig någon dag i veckan.). Detta blir super-duper!

Själv har jag lite lätt tagit upp jympan på F&S. Riktigt kul. Ska bli fler gånger nu när morris är på dagis. På anläggningen vid domkyrkan har de många dagpass. Perfo!

Idag ska vi familjehelga på universeum och imorrn blir det IKEA. Oh, så svensson-fantastiskt-mysigt vi ska ha det. Dagen till ära har vi köpt en sulky på blocket som är behändig att ha för just ovanstående aktiviteter. 250 spänn. Najs.

Annars så stormar det mest här; både ute och i mitt humör. Vill bara börja skolan igen. Känner mig helt lost.

TACK för alla kommenterar. Jag blir alldeles varm i hjärtat! Don't stop, jag gillar känslan.

Kommentarer
Postat av: Anna Burström

Tack för din kommentar på min blogg. Känns bra att veta att det är många som tänker på oss och mamma! Kram

2008-02-03 @ 21:43:25
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com
Postat av: Emma herself

KRAM!

2008-02-03 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0