Klossar, Universeum och färgglada stolar


Morris har blivit en hejare på att bygga torn. Han nuvarande rekord är nio klossar på varandra. Han är bäst såklart, min son:)



I regnskogen är det svettigt



och där finns det skojiga djur att peka på



Finaste!


Men roligaste var ändå gulddraperierna i entrén



Morris ikeainköp. Två härliga stolar och ett eget bord. Succé!

Vi köpte en massa nödvändigt bajs; typ en lite för dyr korg-kista att lägga kläder i istället för på golvet, krokar och grejer till köket och kuddöverdrag med mera. Undrar om jag tycker ikea är så fantastiskt kul för att jag är från norrland och ikea alltid har varit något onåbart (i och med att det är 10000 mil till närmaste... nu med haparanda så är det väl bara 5000 mil.)

Go kväll!

Kommentarer
Postat av: mommen

åh så fina möbler Morris har fått. Stolarna är jättefina, mycket finare än myranstolarna. puss o kram

2008-02-04 @ 13:12:17
Postat av: bloggot

Jag vet! dom är helt fantastiska. Så fort jag såg dem så visste jag.. sen skadade det ju inte att de bara kostade 99spänn/styck.:)

2008-02-04 @ 17:50:21
Postat av: Elisabeth

Åh vad duktig mamma du har som inte bara tar sig till din blogg utan även kommenterar i den! Min egen mor har inte ens fått veta nåt om min blogg, vet inte hur jag ska förklara vad det är. Känns övermäktigt!

Söta bilder, Morris är underbar!

2008-02-04 @ 19:44:53
Postat av: Emma herself

Elli-belli: åh, tackar. det är alltid skönt att höra att man är en bra morsa. Finns rätt många tillfällen då man tvivlar... Bloggen är ju mest till för familj och vänner som inte bor nära.. tror jag iaf tanken var när jag startade den.. nu ÄR den väl mest bara. Blogg är ju rätt konstigt och äckligt självupptaget egentligen.

Du har rätt. Han är underbar. Kram ju.

2008-02-04 @ 21:58:26
Postat av: emma igen

haha.. jag läste fel. därav mitt svar.

2008-02-05 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0