Fyra skrov och en trocadero

Fick mig en massa medicin igår. Förhoppningsvis hjälper den lite. Har nämligen fuskat lite både när det gäller kaffet och snuset. Det känns lite halvsvårt att sluta bara helt plötsligt liksom. Kaffe och snus är ju faktiskt två källor till njutning i mitt liv. I like it. Ja, jag vet inte. jag får tänka på att trappa ner och i största möjliga mån vara snäll mot magen. Igår märkte jag att den absolut inte tycker om haloumi, tomat och advokado i libabröd med trocca-läsk till. Den svällde upp som en ballong och det kändes som jag hade vräkt i mig inte mindre än fyra flottiga skrovmål från frasses. Obehagligt.

Igår hade jag och morpan en härlig eftermiddag. Vi åt svinigt god hemmagjord smoothie på mango, kiwi och banan. Sen hämtade vi tvätten. Därefter var det lite random lek och sen råkade gubben slockna i min famn. Dagistrött, I say. Det var så roligt för det kändes som att han var så stor igår. Att han förstod typ allt jag sa och samarbetade med det. Fint! Och som grädden på moset sov han till SJU idag. Tack! Tack! We love it.

Ikväll ska vi till A's f.d. jobb. Hans polare R har någon slags filmklubb. Vi tänkte mest hänga i foajen nån timme innan i och med att M ska med. Det blir nog roligt att träffa lite vänner och bekanta.

Just ja. Har klippt mig idag. Inget radikalt men fenomenalt. jag är mycket nöjd. Tack F.

nu ska jag power-vila lite på min sista ledig dag. Imorrn börjar allvaret. Handlingsstrategier och etik. Långa dagar men en rolig kurs tror jag.

Kommentarer
Postat av: Efterlyst:

Bild på Emmas nya frisyr! :P

2008-02-20 @ 14:05:50
Postat av: Danitra

Uj uj, det är ju synd om dig. Inte ens halloumi och tomat kan du äta.

Om inte det här ger med sig med magen så kommer du verkligen bli en bitterfitta med sjaskig morgonrock och snuset kommer vara utbytt till en Blend som du har hängandes i mugipan!

2008-02-20 @ 14:56:14
URL: http://danitra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0