Badhus Högsbo - välkomna!

Nu mås det bättre. Inga magsjukesymptom sen igår kväll. Håller tummarna allt vad jag har för att det har gått över. Håller även tummarna allt vad jag har för att pappalex och mammemma ska klara sig denna gång.

idag har vi tvättat och tvättat och skurat med klorin über alles. Vill inte ha ett endaste litet virus kvar. Usch. det är så äckligt! Klorin är ju bra mot allt sånt. Bakterier och virus och shit men lukten av badhus i ens eget hem är inte superhärlig. Nåväl, det finns ju dom som har det värre.. dom som tex saknar dusch helt och hållet i lägenheten. Så jag är tacksam för mitt badhus.

Sen har jag även hunnit med att måla två ramar och sattit in ett supertjusigt tyg i dessa. De ska hängas upp ovanför Morris säng. Återkommer med bild.

Annars så tänker jag att det var längesedan jag var på loppis. Min vän J var på Saronkyrkan och fyndade idag vilket gjorde mig rätt avis. Nästa lördagmorgon är det jag som står i kön 09:30 med pengar på fickan.

KRAM&SÅNT. HEJ.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, jag skulle hellre bo i ett badhus än leva utan dusch!

2008-02-09 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0