Bebis bebis bebis bebis bebis

Glömde säga att idag är ingen vanlig dag för idag är det Morris ett och ett halvt årsdag. 1,5 årsdag. 18 månadersdag. Jag vet faktiskt inte hur man skriver det på bästa sätt. Men ni fattar grejen. Nu är han närmare TVÅ än ETT. För mig är detta stort som bara den. Jag vet inte om det beror på detta, att Morris är stor nu eller att hela världen är gravid eller att min kurslitteratur var extra tråkig idag men jag har suttit och dagdrömt om bebisar istället för att hålla tråden i boken. Jag vill ha bebis nu! Och nu, innan mam och pap skriver något i stil med: ska du inte gå klart utbildningen först osv. så kan jag väl lugna med att säga att det fortfarande är planen MEN man kan ju få drömma. Eller hur!? Barnmorskorna på onsdagkvällar kl nio gör inte det hela bättre. Det är ju så häftigt att föda barn. Mer sånt!

Ja. ja. Återgå till Bosse och hans kritiska förhållningssätt till allt.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis! Att du har en så vuxen pajk!

Efterlyser verkligen bilder nu, hur jävla segladdad är din kamera egentligen?!

2008-04-17 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0