10:40

bilder bilder bilder. Är det det ni vill ha? kommenterar ni då? I så fall får jag ju anstränga mig och leta laddaren till kameran på studs och så dyker det kanske upp några bilder om några timmar.

Annars så sitter jag och gottar mig med en kopp kaffe och en god bok; Kritisk utredningsmetodik av Bo Edvardsson. Jag kan avslöja så mycket som så att denna Bo (kanske Bosse) är MYCKET kritisk. Men det behövs nog i dessa tider så att vi kan undvika att det blir som med Louise och Bobby.

Morris sov hela natten! Så nu - 4 av 5 nätter har han sovit hela tiden själv fram till 6-6.30. Hoppas på fler. Men iaf, skulle han till dagis idag och när jag berättade det blev han så till sig av glädje att han bara ropade: Dagis! Linnea! Ut! och så gick han till hallen och började slita i jackan. Det är ju fantastiskt kul att han älskar sitt dagis - problemet var ju bara att det var 1,5 timme kvar innan vi skulle gå. Stackarn. Han blev så ledsen. Hade varit fint om man bara kunde ge bort en känsla av tid till någon - då skulle han ju förstå att det var rätt snart.

Nä. Nu är det dax för laddareletning och sen fortsatt läsning. Ha en fin-fin dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tack vilka fina ord om min blogg! Jag tycker din verkar super också, så nu ska jag läsa igenom lite & få en inblick i DITT liv. =)
kram

2008-04-17 @ 12:47:57
URL: http://typisktelin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh, tack vilka fina ord om min blogg! Jag tycker din verkar super också, så nu ska jag läsa igenom lite & få en inblick i DITT liv. =)
kram

2008-04-17 @ 12:48:03
URL: http://typisktelin.blogspot.com
Postat av: Storebror o morbror K

Fasen vad söt han är din son.. Men jag håller med om att det saknas lite bilder. Hoppas att det blir bättre med sånt. Saknar er. Kram

2008-04-17 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0