08:22

Igår förlorade familjen F-H barnakuts-oskulden. Jag har nojjat ett tag nu över att Morpan har infektionsastma och igår var hans hosta värre än någonsin så då packade jag in familjen i bilen och åkte till drottning Silvias barnsjukhus. Väl där behövde vi INTE vänta i 4 timmar bland en miljon föräldrar och barn. Fantastiskt. En kvart tog det. Bra var också att Morris INTE hade astma alls. Dock hittade fabbo dottorn en öroninflammtion och virus i halsen. Så vi åkte hem med en betydligt lugnare mamma och lite penicillin i handen. Gott. Så nu blir det ännu lite mer VAB och en komplitteringsuppgift för morgondagen.

Nä. skola snart. Om jag inte dör av trötthet på vägen.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är helt OK att va´ nojig. Jag känner din far, tillika morfar och han har varit lite nojig med alla barnen, vid förkylning. "Det låter som astma"....... medans jag försökt behålla lugnet. A får väl väga upp i ditt fall, eller tvärtom. Hoppas bara att du får i honom penecelinet. Fick du i flytande form och banansmak??? Det brukar vara en kamp, att få i ungar. Jag fattar inte att dom inte kan göra små tabletter, istället. Så får man ta fler/dag. Längtar efter er BM-Mia

2008-04-24 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0