Uppe med tuppen!

Godmorgon!

Har redan hunnit diska, koka kaffe, käkat en macka, klätt och bytit på Morris. Nu sover han och jag har slösurfat i över en halvtimme. Det är faktiskt riktigt gött att stiga upp tidigt. Förresten fick Morrisen ärva ett fantastiskt babygym av Smillen (som fick ett nytt i julklapp..). Morris är nog lite kär i det. Eller kanske i hans egna spegelbild. Låg i nästan en timme helt nöjd och glad och tittade på sakerna. Log när han såg sig själv i spegeln. Var tvungen att väcka Alex och visa.. Ja, så det var var ju värsta lyckade presenten att få. TACK igen till familjen G-W!

Är lite nervös för träningen ikväll.. måste leta fram nå snajsiga jympabyxor.. haha, alla andra där är säkert as-flashiga. Det är dem väl på gym i storstäder?? Oh God!

Är det någon som vill sälja mig en CYKEL? Min vardag framöver skulle underlättas grymt mycket om jag fick tag på en billig sådan.

Borde lägga upp lite nya pic's på gossen.. men det får bli en annan gång. Jag kan meddela att han fortfarande är lika söt.. eller förresten, han är sötare! Håll till godo med den infon så länge.

Okej.. nu är jag hungrig på frukost. Alex, den sjukliga stackaren, får väl sova vidare.. orkar inte vänta på honom längre. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Hej systeryster. Vad kul att allt gar super for eran lilla familj. Jag mar jatte bra. Aker skidor som tusan. Kommer ny sno nastan varje natt. Man borjar ju bli lite bortskamd.... Skot om er och halsa alla.

2007-01-11 @ 04:10:38
Postat av: Mia

Oj, vad jag önskade att jag var lika pigg. I morse hade jag ställt väckaren på 07.45 i stället för 06.45. Gissa om det blev stressigt. Vi var ändå på dagis 08.04. Trött, trött, trött!!!! På kvällen slumrar jag framför TV:n och på morgonen är jag död! Men är man mamma, så måste man ju stiga upp. Skönt att pappa kommer hem idag, så jag slipper ha allt ansvar helt själv. Annars är det bra. Det låter som om livet är pest, men så är det inte. Ungarna är friska och Gabriel tränar hockey, har match Burträsk borta på söndag. Oliver har lärt sej att torka sej efter toabesöken. Nu är han stor!!! Elvira är glad och igår kom hon in i tvättstugan och sa: "Mamma du har telefon". Det var Håkan som rinde. Jag hade inte hört något. Duktig tjej! Nåväl ikväll blir det Tacos med bara myspys och avkoppling. Troligtvis ska vi se Let´s dance. Hoppas ni får en trevlig helg! Kram bm Mia

2007-01-12 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0