So cool in school!

Åh, hej hej!

Vi lever och mår gott. Har dock just börjat skolan och det är INTE som när man var liten och hade en slow start och fick måla bilder som beskrev vad man gjort på lovet. Nä, det är bara in i verkligheten med en gång. Stressigt men så roligt. Den här kursen är fantastiskt intressant och jag suger åt mig all kunskap som en svamp (haha, har ju bara gått två dagar.. det kanske ändras..).

Morris mår bra. Han skrattar högt och jollrar som bara den.

Jag har ringt och bytt BVC-tant idag. Även hon var inkompetent (som så många andra i mitt liv.. haha.. )

Nu ska jag renskriva anteckningar från föreläsning och sen BUMS i säng. Börjar 8.15 imorrn.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att det känns så roligt och att det går bra med Morris, Alex och dina tidiga mornar. Från en icke inkompitent bonus mormor.

2007-01-25 @ 12:59:13
Postat av: Josefin

Hejhej! Ååhh, håller på att längta ihjäl mig!! =)
Och det är ju bara en vecka kvar tänka sig!
Det ska bli så himla roligt. =)
Sköt om dig och hälsa grabbarna!
Puss,
/J

2007-01-25 @ 16:26:47
Postat av: Josefin- igen

Heia! =) Nu är resan bokad och betald! Jeij!
Ses snaaart! Vi får höras i helgen,
kram kram kram!

2007-01-26 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0