23:44

TJOHOO! Min bästa josefin ska komma hit till mig, till oss! Något att längta till som bara den.

Den observante har väl redan noterat förändringarna i layouten på min blogg. Det har jag fixat alldeles själv! (host host.. Nååjoo, Alex hjälpte). Hur som helst, det blev ju gôrkäckt!

Har haft en helt grym Mami-Morrisdag. Spenderades med promenad, trevlig och god lunch med Stina x 2, shopping och lek. Mmmm.. precis som en lyckad dag ska vara.

Nu måste jag sova fastän det finns så mkt kul att göra. Oh well, en dag imorrn också.
/html-mästar'n

(igår, en sorgens dag! Jag känner mig fortfarande smutisg och förnedrad. Frölunda kan ta sin goa gubbar och dra dit pepparn växer. Fy fan! fy fan! fy fan!)

Kommentarer
Postat av: Storebror

Tjenixen systeryster. Vad roligt att det går bra i skolan för dig. Själv har jag förflyttat mig neråt i detta land. Cirka 40mil närmare bestämt, till en stad som heter Nelson. Där åker vi på ett berg som heter Whitewater. Vi blir här i tre dagar sen drar vi oss vidare till ett annat berg som heter Red. Och på fredag så flyger vi tillbaka till gamla Sverige. Sköt om dig o din familj. Kram

2007-01-29 @ 03:38:20
Postat av: Pappa

det blev ju kanonfint,fast grönt gillar man ju bara i Röbäck(Löven)Har en dag kvar tills min nya karriär börjar,det skall faktiskt bli skönt att börja arbeta,ha det bra och krama morre från moffa.

2007-01-29 @ 12:03:52
Postat av: Mia

Frölunda är inget att hänga upp sej på. Dom vann ju mot Timrå, som är ett norrlandslag och har två gamla skellefteåspelare. Nu är det viktiga matcher här framöver. Bra att allt annat är bra och snygg layaout!!!! Pussa Morris från Miis.....

2007-01-29 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0