2007

Morris, min morris, så söt. Somnade efter badet i Alex famn. Så slut han var. Ungefär så slut är jag oxå.. blir tidig sängläggning ikväll, serni.

Dessa två julveckor. Jag säger då det. Vårat gäng (Xela, Morran och jag) har hattat runt i stockholm, hälsat på en massa folk, ätit en massa god mat och träffat söta barn i olika storlekar. Kul kul. När vi kom hem vi fick en dags vila sen kom stora delar av familjen Asserud, dvs Gabbe, Olli, Elli, pappa och Mia. Hur kul som helst. Såg de senast i maj. Elli har ju blivit så stor! Man missar mycket här i götet.. men vad gör man inte för lite bästkustsallad  :P

I övrigt så är jag lite nervi nu. Knappa två veckor till skolstart. Galet. Vi började med ersättning i lördags. Morris gillar det så det är ju cool iaf.


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Thailandsganget

En halsning bara fran oss! Vi har det bra har i varmen. Puss a kram

2007-01-08 @ 15:57:52
Postat av: Mia

Hej hopp!

Tack för senast, det var hur mysigt som helst att få träffa er och snusa på lille Morris. Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång. Ganska trött idag, men har arbetat hela dagen och nu väntar hockeyträning med Gabbe. Ha det gott.

Kramis "bm" Mia

2007-01-08 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0