Blogg i bildform!

Hej!

Jag har gått och blivit med bilddagbok, som så många andra. >>> http://emlicon.bilddagboken.se/

Läget annars är upp och ned. Tid är alltid en bristvara. Och sömn, även om vi blivit välsignade med ett barn som sover mycket. Skolan är krävande och min självdisciplin är väl inte på topp. Imorrn ska jag ta tag i saken eller i övermorrn eller ja, när jag måste.

Morris kan en massa tricks. Vända sig och sånt. Det är fantastiskt roligt för han är stolt som en tupp.

Nu dexter på canal+.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hopp! Elvira hemma förkyld med feber. Får se om hon är frisk imorgon. Gabbe har avklarat sin första hockeycup i Lycksele. Hans lag tog både silver- och guldpokalen. Inte dåligt. Finalen gick mellan hans lag. Håkan har varit i Kiruna denna vecka, firade 10 årig förlovningsdag idag. Kan du fatta??? Hoppas att Morris är frisk och ni andra, för den delen. Oliver har gjort Alla hjärtans teckningar hela dagen och skrivit Elviras namn, mamma och sitt eget. Han är duktig den gossen! Imorgon väntas skridskor på dagis, ifall lillasyster är piggare!
Sköt om er. Älskar er! BM

2007-02-14 @ 22:25:28
Postat av: Anna Jonsson

Det kan man aldrig veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0