Mummy's little helper



I tvättstugan



Finns det lås i oändlighet. Kan livet bli bättre?






Kommentarer
Postat av: Mia

Gabriel var också en nyckelfantast, så att jag helt klart trodde att han skulle bli en vaktmästare eller dyligt. Som tur var så försvann detta betende med åren, det var många nycklar på vift ett tag. Bl a en nyckel till mammas glasskåp, på kontoret. Den hittades ett år efter inne i bilbarnstolen. Det fanns ett hål, som passade perfekt för en liten nyckel! Oj, vad vi skrattade, hon hade letat i hela kontoret, säkert 5 gånger........jag hade aldrig sett att han hade en nyckel med sej ut till bilen. Vad kul att ni tänkt komma och hälsa på. Vi längtar!! Hoppas att det är snö då, så vi kan vara i pulkbacken och grilla korv! Kramisar

2007-12-19 @ 17:37:07
Postat av: Blogg master

Mia: Jag tänkte att det var olli som var nyckelfantast. Tänk vad fort man glömmer och kommer ihåg fel. Ja, morris har slarvat bort våra tvättstugenycklar + nycklarna till förrådet. Vi fick införskaffa nya för 720 spänn!!! Har också återfunnit mina nycklar i bilbarnstolen. haha. Jepp, upp måste vi. Så längesen vi sågs.. Måste kolla biljetter och sånt. Pulka blir kul. Lär han inte få så mkt av här. Kram!

2007-12-19 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0