En snabbis

Helgen var FAB!!! kommer med uppdatering + pic's imorrn.

Denna kväll har spenderats i sann forskningsanda. Jag har transkriberat intervjuer. Fy fan, vad folk kan snacka mycket och länge.. herrejessus. Hade tänkt bli färdig ikväll.. men jag har omprioriterat lite i huvet och tänker att varför jobba aschlet av sig NU, när det finns en fantastisk morgondag. Jag skulle ha passat fin-fint i Spanien. Jag kanske är därifrån egentligen på nåt sätt. En sak vet jag, på min ålders höst ska jag iaf va i Spanien och drick vin och inte säga annat än mañana mañana. Så det så.

Nu måste jag träffa John. Världens bästa John. Vi ses på tok för lite men i natt tänker jag att vi ska ha ett ritkigt långt och sömnigt möte. Håller tummarna för det. Morpan har ju en tendens att skrämma iväg John.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0