19:23

Vic och Jonna har fått en Smilla i natt! Alla mår bra. Jag får gåshud bara av att skriva det. Det känns så himla fint och roligt. Och så är jag galet avis såklart. Jag vill ju att knort ska titta ut så snart som möjligt. Längtar som en gnu. Jaaa.. är så rastlös. Vill ha på mig vanliga kläder. Vill kunna vända mig i sängen utan att vakna varje gång för att det gör ont i magen. Men främst vill jag ju  få titta lite på Morris eller Chloe. Kolla vem där är liksom.

En månad. Prick på dagen. Men det är ju bara 2 procent som föds på utsatt dag. Och säkert är knort sen eftersom det är första. Vad ska man göra hela dagarna? Några tips?

Har för första gången köpt en (två egentligen) grej till knort som inte var nödvändig (som vagn, säng och skötbord) utan bara för att dem var sååååå himla söta.

Japp.. allt för nu. Roligt är det btw med kommentarer. Förgyller mina dagar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Räknar dagarna nu då jag oxå!
Morris å Chloe. Vilka fina!
Ha en skön fortsatt helg.
Kram å Puss!
/L.

2006-09-09 @ 15:56:24
Postat av: Stor brollan..

Har oxå skaffat en blogg, så att ni ser vad jag pysslar med och vad jag tänker på. Snart är det dags syster yster. Kram från kalla Kiruna.

2006-09-10 @ 23:01:38
Postat av: Lill Linda

Hallå!
ska snart komma och hälsa på, direkt "den" kommit:)
spela dataspel vetja, då brukar timmarna flyga iväg:)
sköt om dig!!
kram

2006-09-11 @ 00:31:35
Postat av: Amme

Hej på er! tack för all omtanke!! Roligt att veta att ni läser. KRAM så länge.

Bror> vad är adressen till din blogg dårå.. du måste messa den eller maila.

2006-09-11 @ 10:17:45
Postat av: Bror..

Sorry. Adressen är www.sno.webblogg.se

2006-09-11 @ 10:36:55
Postat av: bohlin

hahaha, fy tusan så söta små strumpor! tack för senast gumman, jätte mysigt var det och ni har fått ett så fint hem till er lilla familj! roligt att få se det. synd bara att jag glömde min kamera. ville ju ha kort på dig å fina magen! (snart ska jag på min första balett lektion, hihi) puss å kram / emma prima ballerina

2006-09-14 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0