13:49

Fick en hel bunt med papper att fylla i från föräskringskassan idag. Trodde att jag hade förberett så noga och redan skickat in allt dem vill ha. Men det räckte tydligen inte. Tyvärr så verkar min handläggare där vara att det surare slaget. Tänk om de sänker mitt SGI. Är så nervös över det att jag har fått ont i magen. Jag skickad eju även in ansökan i väldigt god tid så att jag skulle kunna få mina pengar den 25/9 men nope. Får en liten liten lön från ICA då. Hoppas med allt vad jag har att de även slängde på semesterersättningen så att jag kan klara mig ändå.

Men hej, jag får väl ta ett jobb nu.. så att jag får pengar. Vi har ju en bärsjal så jag kan ha med barnet när jag utför hushållsnära tjänster åt Reinfeldts rika polare.

/e.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan svejsan.
Numera hoppar jag högt, varje gång mobiltelefonen ringer. Är det Alex, som ringer??????? Fixerat huvud är ju alltid en start. Dina förhoppningar att komma i ett par vanliga byxor, kan nog dröja, så bli inte chockad över detta. Fast det är klart, du är ju betydligt yngre mamma än vad jag nånsin har varit, så din kropp har väl en helt annan elastisitet........eller hur det stavas????? Jag längtar också efter att det kommer en knodd till i familjen, utan att jag är inblandad.....ha, ha.

Sköt om dej nu och glöm inte att börja kolhydratladda. Ät mycket pasta, där med basta!
Kramisar från Mia

2006-09-21 @ 14:26:18
Postat av: Carro

Hej tjejen... long time no hear from! Jag hade just skrivit ett mess åt dig på msn och när jag avslutade min meningen så gick du offline, tajming gullet...
I alla fall, jag har ju som tydligen visat hittat din blogg och grattis grattis snart händer det ju! I alla fall, hör av dig!

Pussar och kramar!

2006-09-24 @ 20:18:01
Postat av: Anna Bu

Hejsan Emma! Fick din bloggadress av Carro! Ville bara säga Grattis!! Så kul att bli mamma!! =) Hoppas allt går bra! Ta hand om dig. Kram

2006-09-24 @ 21:47:35
Postat av: Emma

Åh, vad roligt att ni tittade in! Det värmer i hjärtat. Ja, det är inte länge kvar nu. Mindre än två veckor om det går som beräknat..
Sköt om er och allt sånt. VI ses säkert om inte allt för länge. KRAMAR så länge.

2006-09-25 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0