10:34

Åh herregud.
Att vakna upp idag var ju precis allt annat än roligt. Det är så många frågor jag skulle vilja ha svar på men allt bottnar nog i grundfrågan WHERE IS THE LOVE, halva svenska folket? Vem kan vilja att någon, som sagt att man borde sänka socialförsäkringen till svältnivå, ska styra landet?  Vem kan vilja att ett homofobiskt parti ska va med i regeringen? Vem vill att det blir fler arbeten på bekostnad av arbetarna. Sämre löner och osäkrare anställningar. Dessutom höjda kraftigt höjda fackavgifter och a-kassaavgifter. Är det verkligen en medmänsklig väg att gå. osv. osv. Jag får avsluta detta med att ställa frågan igen; var är kärleken?

Och sen en läxa som jag lärde mig i helgen som jag vänligt delar med mig av. Flyttstäda aldrig när du är gravid i v.38 och din partner har flunsan och feber. Det är nog det absolut jobbigaste jag har gjort på länge. Förlossningen kommer att bli a piece of cake!

FYRA år. Oh my god.

Kommentarer
Postat av: Stor brorsan.

Ja fy fan.. Det är helt otroligt. Man får ju hoppas att vänster kanten vaknar upp tills nästa val.

2006-09-18 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0