10:26

I förrgår hälsade vi på Smilla. Helt galet vilken fin liten tös!

Igår var Alex och jag på förlossningsföreläsning med typ 30 andra par. Barnmorskan pratade om en normalförlosssning och alla dess skeenden och vad som kan hända och så. Faktiskt otroligt informativt. Dock svimmade en kvinna när BM berättade och visade hur bebisen ska ta sig ut genom bäckenet. Jag förstår henne. Oj oj. Fast trots all smärta och blod och äckligheter längtar jag helt enormt tills dagen med stort D. Ska ju bli helt fantastiskt att äntligen få säga hej till människan som bott hos mig så länge nu. Men nu är det ju bara 3 veckor kvar (+-2 veckor).

Ska nog pillra in en ny bild på magen senare idag. Jag undrar nämligen om man kan se hur enormt stor den känns... :)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Betto fetto

åhhhhh, jag längtar efter knort! har helt sjukt mycket att göra i veckan och nästa, jävla hårmässa ju. har jobbat typ sjuttio timmar varje dag. plus hela kommande helg. jipppiii! vi ses snart, börjar ju vara länge sen ju! kram på er

2006-09-14 @ 21:39:31
Postat av: emma på tjocken

Du kommer ju att bli helt utbränd! Du måste ta hand om dig, vännen. Hör av dig när du har tid för häng. Kram.

2006-09-15 @ 10:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0