19:25

Idag fyller Morris två veckor. Stor är han och inte bara till åldern. Vägningen på BVC visade att han hade gått upp hela 440gr på 8 dagar. Dubbelt så mycket än den förväntade viktuppgången! Usch, jag är en såndär äckligt stolt mamma som inte kan låta bli att skryta lite. Men till mitt försvar är ju detta MIN blogg och där skriver jag det jag vill, så det så. :)

Det är galet, hur någon som är så söt bara blir sötare ju mer man tittar på honom.

Än har sömnbristen inte förvandlat mig till ett monster. Kanske är det hormonerna eller bara kärleken som håller en relativt pigg och glad.

konsigt upphackat inlägg detta men jag har liksom inte ro att sätta mig ner och skriva något bättre mer sammanhängande. Hoj så länge.

Kommentarer
Postat av: Kennet

De är bara att skryta på. Det skulle jag ha gjort. Är det nångång det är legetimt att skryta så är det nu. Så skryt medans du kan. Hoppas det går bra och mamma sköter sig ;-)

2006-11-01 @ 14:01:39
Postat av: Mia

Äntligen kan du förstå känslan av att kärleken är outtömlig, när det gäller ett litet knyte, som man själv varit med och tillverkat! Vad som du senare kommer att upptäcka är att man kan faktiskt bli arg, trött, och otroligt uppretad av densamme. Det låter helt befängt, men den känslan kommer, så småningom. Då är det tur att man har kärleken i grunden....... Jag längtar till vi kommer ner och hälsar på..... Spara några kramar och snusningar till bonusmormor. Sköt om er och tillåt dej själv, Alex och Morris att befinna er i er lilla bubbla!
Kram Mia :o)

2006-11-03 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0