17:55

Inatt hade jag värkar var 15-20 minut men dom avtog ju på morgonen. Damn it. Jag som började se målsnöret.. Idag har jag käkat färsk ananas och druckit grape tonic som tydligen ska kunna skynda på processen lite. Håller tummarna! Såhär en timme senare har jag iaf fått lite molande värk backi ryggen. Nu behöver den bara bli regelbunden och kraftig. Inte så svårt va?

Ja, förutom att jag är besatt av tanken på att förlossningen ska börja någongång så var Olov här från igårkväll tills imorse. Det var Kul-kul. Tycker dock att han hade kunnat ta med sin fagra dam Erika.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma B

ok du vet vad jag har för tips oxå för att påskynda processen ;) hehe. se till å ploppa nu! Å tusen gånger lycka till gumman!!!

2006-10-01 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0