17:53

Nu har den där veckan som BM pratade om gått.. plus en dag. Ingen bebis i sikte än fastän jag "öppnat" mig mera och mycket tyder på att det verkligen kan hända närsomhelst. Idag har knort tryckt på neråt utav bara den.. hoppas att det betyder.. kanske kan det va så.. i natt..? I want it so bad. Det här med tålamod har ALDRIG varit min starka sida och nu är det som värst.. :)

Hälsade på familjen Jonna, Viktor och Smilla idag. Tjejen har ju vuxit sig riktigt stor och kalufsen på huvudet är kvar. Så fantastiskt söt alltså. (OBS bebisbesök gör INTE att man längtar mindre efter sin egen.. haha.. om det nu var någon som trodde det..)

(Ont i magen.. en värk? kolla klockan.. nu kanske.. )

Hursomhelst lånade vi lite filmer som vi kan fördriva tiden med. Problemet är att jag är lite för rastlös för att sitta still. Men men, det kanske funkar ändå.

Tjo så länge!

Kommentarer
Postat av: emma b

ja det var då attans vad det ska ta tid :P hade ju varit bättre om BM sagt att du kommer gå över 2 veckor...fast nu har det ju gått ett tag sen du skrev inlägget så kanske.... :D puss å kram

2006-10-05 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0