21:09

29974-19

Tack för alla värmande ord och lyckönskningar. Känns mucho fint att ha så många omkring som bryr sig om lille Morris.

Såhär tre veckor efter Morris födelse börjar han visa lite mer temprament. Hemköp är inte populärt. Inte heller vågen på BVC. Det är ju förståerligt.

Nu borde jag ju skriva något som absolut inte har att göra med barn. För jag är ju inte bara nybliven mamma, va? Just nu känns det dock inte som att jag är något annat än just det.. men det är inte länge kvar tills skolan börjar. Det ska bli roligt att komma igång igen så att det känns som att jag närmar mig mitt mål. Att bli färdig. Är iofs lite nervös inför att börja i en ny klass och att klara av två riktigt tunga kurser med en liten Morris. Det känns som att det är lätt att tappa fokus mitt i alla hans utvecklingsframsteg, ev förkylningar och skrikiga nätter. Men jag har ju världens bästa Alex. Han är en superpappa och min bästa motivationskälla.

Mamma åkte förresten hem i måndags. Det var guld värt att ha henne här. Hon vet så mycket. Plus att det är väldans fint att se min mamma med mitt barn. En massa kärlek.

Pappa och Mia ska också pallra sig ned. Längtar som bara den. Det var längesedan.

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Emma och grattis till lille Morris =)
Jag kikar in här lite då och då och tänkte att jag kanske borde säga det.
Ursöt lite knodd har ni fått! Lycka till med studier och att "bara" vara nybliven mamma. Det kommer att gå finfint!

Kram Suss

2006-11-13 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0