23:53

I dag har jag.. hhmm.. först varit på föreläsning. Skittråkig. Jättelite folk där även. Sen skulle några spela volleyboll, de tyckte att jag skulle följa med och sitta på en filt och titta.. (för jag kunde ju skada mig annars.. haha..) jag struntade i det. Åt lunch med Alex och Elinor på Egg&Milk. Supergod bagel! Super amerikanskt. Sedan träffade jag Josefin och Yamilo i trädgårdsföreningen. Där åt vi glass med hjortonsylt och drack kaffe.. och pratade om barn och graviditet såklart.. :) Sen strosade vi lite på Åhlens. De har mycket fint där men måste personalen sakna servicekänsla helt och hållet? Är det ett villkor för att bli anställd?

Sen hem. Lagade mat, diskade, gick ut med återvinningen, torkade ur kylen, städade balkongen, tvättade... osv. Nu är jag HELT slut. Skulle se en film men det gick ju jättedåligt. Kunde knappt hålla upp ögonen. Det är ju himla vuxet att gå och lägga sig lika tidigt på helgen som på vardagarna.. men det är väl det jag är nu.. ?!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0