20:52

Shit, vad dålig jag är på att skriva.

Kanske håller jag på att få lite ordning på sommaren och livet. Jag har lite krokar ute angående sommarjobb i Kiruna och ikväll fick jag lite nummer till äldreomsorgen här i Angered. Vi har även fått en massa nummer till fastighetsägare i Högsbo. Mitt kära hjärta ska ringa och vara den stjärna han är och fixa en fantastisk lägenhet till oss. Tjoohoo!

Annars så kan jag ju rapportera att det rör på sig i magen. Det är helt fantastiskt. Jag skulle nog kunna sitta i flera timmar och bara vänta på att känna av sparkarna. Det går inte att förklara.. men det är rätt magiskt.

Tjockisjag (så känner jag mig idag. Inte alls sådär gulligt gravid som alla andra går runt och är..) ska ta och koka en kopp te tror jag. Kanske äta en macka oxå. Med gott samvete.

Kram på er som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0