12:35

I morse fick jag veta att Atalante sökt extra tillstånd för baren ikväll vilket innebär att jag inte kan stänga kl 22.30 som tanken var utan kl 01:00.. vilket innebär att jag kommer därifrån typ halv två. Vi får ju korsa fingrarna och hoppas på att jag hinner med nattvagnen!
Suck och stön. Kändes lite jobbigt.. har skola imorrn och sen efter det ska jag jobba ytterligare 5-6timmar. Men men, jag är ju ledig HELA helgen och nästa vecka har vi inga föreläsningar utan bara två grupparbetesträffar. SKÖNT!

Funderar på att gå ner en tur till källaren och leta efter mina prima-ballerinaskor jag köpte för en pinsamt låg summa pengar i Mexico. Kanske ska jag läsa lite kurslitt. oxå. Måste erkänna att jag inte är helt överdrivet peppad just nu.

nå nä, nu ska jag gå ner till den läskiga källaren. over'n'out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0