23:06

jag undrar om det ens är någon som läser denna antagligen rätt innehållslösa blogg.. Statistikfunktionen verkar ju inte funka längre så det är ju svårt att veta... (fiskar efter kommentarer... hehe..)

Jonna och Victor har vart här hela dagen för att hjälpa med balkongmålning. Det säger ju sig självt att min tentaskrivning blev rätt så åsidosatt. Fan, också. Jag skulle ju bli klar senast imorrn så att jag kunde hänga med betto på tisdag.. men jaa.. jag vet inte. Just nu känns det inte riktigt så.

Balkongen blev förresten världsbäst. Lite smådetaljer att fixa bara. Men snyggt det blev det. Alex är utomordentligt duktig, han.


Kommentarer
Postat av: Anitha

Mamsen läser ialla fall. Du e bäst !

2006-06-05 @ 20:03:03
Postat av: Anonym

Även pappa i staaaan,läser

2006-06-05 @ 22:50:45
Postat av: Emma själv!

Det värmer i mitt hjärta ska ni veta!

2006-06-06 @ 00:02:34
Postat av: Kennet

Din bästa storebrorsa läser ju så klart. Vi ses ganska snart systeryster..

2006-06-07 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0