23:00

herre min gud. Det är segt. Ooo så segt även denna tentaperiod. Efter varje tenta tänker jag, nästa tenta då ska jag skriva mitt allra bästa. VG ska det bli, inget mindre. Men när jag väl suttit med tentan i några dagar så känns ett G oh so good. Men det är nog som Jennie sa, att arbetsgivare tittar inte till de enskilda betygen utan bara till om man har socionomexamen eller inte. I alla fall gjorde de det på hennes jobb. Låter som hopp om framtiden med andra ord. 
 

Förresten tror jag att jag har förlorat förmågan att skriva VG. Jag är inte så bra som jag ibland får för mig. Fastän jag anstränger mig det yttersta så klarnar inte sammanhanget. Tyvärr. Får nog läsa mer och sen ännu lite till.


Självförtroendet sviktar. Back to tento.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0