23:47

Alex är borta i natt. Filmer och musik som ska redigeras hemma hos Gus. Två veckor till premiär. Det är inte mycket. Men jag vill iaf fokusera på mitt problem, att alex är borta i natt. Sängen är sjukt stor och tom och även om han annars snarkar och tar för mycket plats, så dör jag lite inombords att han är borta nu. 

Grupparbeten är svåra. Det är jobbigt att acceptera att slutresultatet inte blir som det skulle ha blivit om jag gjort det själv.

Ja, just det.. L  "bloggutmanade" mig .. man ska fylla i saker om en själv och sånt. Efter noga övervägande så har jag beslutat mig för att inte anta denna. Har helt enkelt kommit fram till, likt en sur ego-kärring, att min blogg är min blogg och att jag inte pallar med sånt. Sorry om jag sårar nåns känslor i och med detta. Har förstått att det där är en pretty storgrej i bloggvärlden. End of that.

Jag är sur och ego och en kärring som klagar på grannarna. Det är inte vackert men det är den jag är för tillfället.

/grody



Kommentarer
Postat av: emma bohlin

puss puss på alla hjärtansdag :) nu blir det att jag kommer vecka 10, som det ser ut nu iaf. kram

2006-02-14 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0