Teenage mom!

29974-23

Dagarna bara flyter på i en väldans takt. Har bakat pepparkakstryffel (blev inspirerad av Suss) - Oj, så gott! Igår blev det prommis med Smillen och Jonna. Och lekstund med min nya telefon som är heeelt fantastisk. Me love! Idag skaffade jag och Alex gemensamt bankkonto med tillhörande visa-kort. Mycket vuxet. Fick även tid i januari för pensionssnack. Oj, så vuxet. Guuud, så vuxen jag är. Som tur är så syns det inte. Ser tydligen väldigt ung ut, vilket jag fick bekräftat av en karl på vagnen som trodde jag var 17, max 18 år. Haha..!

Förresten, vi trodde att vi gjorde värsta bra dealen när vi skaffade bredbandstelefoni med Comhem men på räkningarna visade det sig att de har HUTLÖSA priser för samtal till mobil 1,99öre/minut. Riktigt segt, alltså. Mycket billigare att ringa från mobilen, 69öre/minut, då och då har jag ändå kontantkort. Knasigt. Nu gäller det att komma ihåg att inte ringa mobiler från hemtelefonen..

Imorrn ska jag träffa Emma från min gamla soc.klass för en promenad i slottskogen. Det ska bli kul. Länge sedan vi träffades. Hon är helt grym!

Och Morris då? Jo, han växer och äter och sover. Ibland pratar han och ler litegrann. Men han ler inte till vemsomhelst. Lite urskiljning måste man ju göra! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag säger bara, ju snabbare man börjar spara, ju lugnare är det att bli äldre.
Har inte lyckats hitta, det jag är ute efter, till Morris. You know, till julafton. Springer du på något fint, köp så betalar jag. Jag säger det igen. Det är mycket lättare att hitta fina kläder, saker, pryttlar till tjejer. Det är en form av diskriminering. Här har du en som har erfarenhet av detta och det sorgliga är att det fortfarande är likadant. Kram på er alla. BM Mia

2006-12-15 @ 14:19:05
Postat av: Linda

Fin finare finast!
Fasen va fin han är!
Å du oxå!
Kram å Puss på er! Alla tre! ;)
/L.

2006-12-16 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0