Karies

29974-22

Oj oj. jag får ont i tänderna för han är så söt.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åhhhh, vilken kille!

2006-12-10 @ 22:00:00
Postat av: Anna Burström

Huuuur sööööt som helst! Pussa honom massor!

2006-12-11 @ 17:28:37
URL: http://blog.myspace.com/annaividavarlden
Postat av: STOLTA MORSAN!

Åh, tackar tackar!Jag pussar dagarna i ända.. :)

2006-12-11 @ 18:11:48
Postat av: Tant Åsa

Man kan ju funderar vem som är föräldrar?!

Ännu mera pussar förstås är ju ett måste...

Kram.

2006-12-12 @ 09:07:50
Postat av: Mia

Spara några pussar till oss!!! Ska han vara tomte eller stjärngosse imorgon??? Ta foto, för allt i världen! Det är luciamorgon på dagis och Elvira är hemma med feber. Hon vilade igår och vilar idag. Känns hon bättre ikväll, kommer denna hemska mamma att ge henne alvedon, låta henne vara med i luciatåget, och sedan gå hem med henne igen. Är man egoistisk då eller????? Oliver kommer hur som helst att medverka, som tomte, men vem stannar hemma med sjukt barn? Jag eller pappa...??? Vi får hoppas på tillfrisknande. Jag måste ju säga till Åsa att det syns tydligt, från vilka släkten Morris härstammar...... SÖTNOSEN! Kram från "bm" Mia

2006-12-12 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0