19:42

29974-21


Me and my son!

Gud, vad jag har pysslat de senaste dagarna.. I lördags bakade jag lussebullar som blev svinbra, igår julpyntade jag med nejlikaapelsiner som hänger i röda band, idag så håller jag på med att sprätta upp fållarna på ett par gardiner för att förlänga dem.. hittade nämligen två gardinstänger i en soptunna (!). Det var super eftersom det redan hänger uppe fästgrejer för sånna.. slapp jag köpa.

Har förresten lagt mitt första bud på tradera.. en julklapp till Alex. Hoppas jag vinner. Skulle innebära att han får fler presenter då.. och det är kul. Lite nervöst är det ändå.. att det löser sig med frakt och sånt..

Imorrn hoppas jag på paket från mamma.. skulle tydligen va en väldigt blandad kompott. Det är så kul med paket. Alex pappa + Vicki hade skickat paket oxå. Ett som skulle va helt gigantiskt.. hur vi nu ska få hem det från posten som nyss flyttade lite för långt bort. Men kul ska det bli när vi väl fått hem det. Nyfiken som tusan på vad som är i.

Imorrn blir det nog julshopping om förkylningen som lurar i mig inte blossar ut.

Hej!

Har ni slutat läsa, gott folk? Inga comments på evigheter.. :(





Kommentarer
Postat av: Stor brorsan

Läser alltid.. Dålig på att lämna kommentarer. Vilken julkänsla du måste ha... Själv så känner jag ingenting alls än. Hoppas den kommer.

2006-12-04 @ 19:54:27
Postat av: pappa B

Söt liten tomte, men vad skall han tro när mamma ligger totalt utköd under julgranen och sover?
Tag det nu lite försiktigt. Tomten kommer ändå och grannarna tycker inte alls att dina nejlikeförsedda apelsiner i sina röda sidenband är snygga. De är nämligen vansinnigt avundsjuka.

Sitt stilla och gör lite julgodis som du sedan lägger i en fin liten burk och sänder till mig *S*
pappa B

2006-12-04 @ 20:01:11
Postat av: Emlicon herself

Pappa B? nån som vill va hemlig eller är jag dålig på att förstå.. ? Nyfiken juh!:)

Julgodis ska ju såklart oxå göras.. och utkörd blir jag inte med en världsbäst Alex.

2006-12-04 @ 20:23:09
Postat av: Tant Åsa

PHU...

Att Du orkar... Kan Du int´ skicka ett par lussebullar??!! Jag vet två som skulle bli glada här i Hamn. För mina lussebullar vill då ingen ha.

Konstigt! Kan det bero på att man kan slå ihjäl någon med dem eller...

Puss på Er.

2006-12-05 @ 16:14:26
Postat av: Emma

Åsa, du tror ju bara att du är dålig på att laga mat och baka. Jag har smakat.. och du är ju en utmärkt kock!

Hälsa de andra hamnarna. PUSS på er.

2006-12-05 @ 22:21:58
Postat av: M ia

Hejsan igen!
Tror du inte att pappa B kan vara pappa "Bosse". Det kändes lite som hans ironi, men jag vet inte. Försöker hitta julinspirationen, men det är svårt. Regn, regn, regn..... Ska ialla fall äta jullunch med pappa H idag. Det ska bli gott! Sköt om er!
Kram bonusmormor Mia

2006-12-06 @ 11:32:49
Postat av: Emlo igen

Först och främst vill jag bara säga att det är superFINT med alla hälsningar.

Och jo, det känns som Bosse.. men jag visste inte om han läser min blogg eller inte.. men nu vet jag att han gör. (Hej Bosse!)

Ni får dansa snödansen hemma så kanske det kommer nå. Men julmat brukar ju göra susen för den där känslan! KRAM på er.

2006-12-06 @ 15:48:59
Postat av: Mia

Hej igen!

Jag skickar en massa mail till dej och så kommer jag på att du inte lagt in min arbetsadress, som mottagare. Kan du göra det är du snäll. Min fråga är om lille Morris fått sina sista siffror i personnumret än? Jag behöver det, för fondkontot på banken. Kram från familjen, som kommer den 4:e januari. Det fanns inget tidigare tåg, fullsatt!!!

2006-12-07 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0