19:33

Oj oj! Idag  har vi handlat julklappar. Det är ju helt sjukt jobbigt,  må jag säga. Nordstan var full av barnvagnsmänniskor (precis som vi..) och pensionärer (som rör sig i snigeltakt..). Det spöregnade och blåste storm ute.. paraply och barnvagn är en sådär bra kombination, särskilt i blåsten.
Men vi hittade det vi var ute efter så nu saknas bara en kompletterande julklapp till alex (Vann ju aktionen, men det behövs nåt mer..)

Nu är vi helt sjukt trötta. Och jag tror att jag hör en hungrig pojk. Got to go!

Åh, meeeera kommentarer.. så roligt ju!


Kommentarer
Postat av: Mia

Från att ha fått lite snö och julstämning, så har det börjat regna igen!!! Igår satt jag och gjorde en grovplanering, vad som behöver göras före jul. Det föll väl ut. Imorse sa Gabbe -Ja, imorgon ska vi städa vårt rum! Precis som om han såg fram emot detta!!! Jag tror jag ska börja göra tydliga veckoplaneringar hädanefter. Ikväll har jag nobellmiddag med lc-tjejerna. Vi har tema 80-tal och gör en trerätters, med tillhörande dryck i 80-tals tappning. Det ska bli kul! Kommer nog att kompa ut i eftermiddag och göra lite småärenden, helt själv!!! Det händer inte ofta. Bra att jag fått 4 sista, då kan jag fixa detta. Ha det bra!
Kramis bonus "you know" Mia

2006-12-08 @ 09:28:40
Postat av: Tant Åsa

Snön kom och den for lika fort. Vi har nog inte bättre väder än Er... Ska själv ut och handla klappar på måndag tillsammans med T & S.

Simon har gjort slut med tjejen... Som han sa;
Hon var ju så knepig. Tänk vad fort de kan ändra uppfattningar, så lät det inte för någon vecka sedan. Han pratar om en annan nu, men han är ju int´ käääärr i henne. Hmmm... Mycket att hålla reda på.

var i tingsrätten igår, inkallad som vittne. De var en nu upplevelse, hoppas man slipper det igen.

Pussa Morris... å´ kram till Er andra. / Tant Åsa

2006-12-08 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0